هدف بهانه گیری غرب در زمینه هسته ای ایران ، نابود كردن انقلاب است
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'ویلیام كاربو ریكاردو' صبح روز ( سه شنبه) در مراسم افتتاح دفتر جدید انجمن دوستی ایران و كوبا تاكید كرد: كشورهای غربی هیچگا فكر نمی كنند كه ایران باید به حقوق خود در استفاه صلح آمیز از انرژی هسته ای دست یابد.

وی با اشاره به اتهامات مختلف آمریكا علیه ایران، كوبا و ونزوئلا تصریح كرد : هدف اصلی آمریكایی ها براندازی كشورهایی است كه می خواهند استقلال داشته باشند.

سفیر كوبا درتهران با اشاره به توسعه روابط تهران و هاوانا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران گفت: در طول سی و سه سال گذشته روابط میان دو دولت و ملت ایران و كوبا روز به روز افزایش و توسعه یافته است.

كاربو ریكاردو با بیان اینكه در صحنه های بین المللی هرجایی كه نیاز به حمایت تهران و هاوانا از یكدیگر باشد، دو طرف از هم حمایت می كنند، خاطرنشان كرد:تبادل هیات های مختلفی در سطوح گوناگون میان ایران و كوبا صورت می گیرد و سفر اخیر آقای احمدی نژاد به هاوانا از آن جمله است.

سفیر كوبا در تهران با اشاره به سفر رییس جمهوری اسلامی ایران در دی ماه گذشته به منطقه آمریكای لاتین از جمله كشور كوبا گفت: در این سفر ملاقات های موفقی میان آقای احمدی نژاد با فیدل و رائول كاسترو صورت گرفت.

ویلیام كاربو ریكاردو همچنین به توسعه روابط دو كشور در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اشاره كرد و افزود: قرار است در چند روز آینده نشستی برای اجرایی كردن قراردادهایی كه اخیرا میان دو كشور بسته شده است، برگزار شود.

وی در رابطه با اعمال تحریم های یكجانبه آمریكا و اتحادیه اروپا علیه ایران گفت: فیدل كاسترو در بیانیه های خود كه در روزنامه های كوبا منتشر می شود، بارها هشدار داده است تحریمی كه منجر به حمله به ایران شود، چه عواقبی را در پی خواهد داشت.

' هادی خوانساری' رییس انجمن دوستی ایران و كوبا نیز در این مراسم ابراز امیدواری كرد كه نشست های خبری و برنامه های مختلف كشورهای آمریكای لاتین در دفتر جدید انجمن دوستی ایران و كوبا برگزار شود.

وی همچنین از تاسیس مجمع گروه های دوستی ایران با كشورهای قاره آمریكا مانند آرژانتین، برزیل، كوبا، كانادا و ونزوئلا خبر داد.

سیام** 9129





:: برچسب‌ها: بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 616
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: